Wymagania edukacyjne
Wymagania edukacyjne to oczekiwane przez nauczyciela osiągnięcia ucznia, niezbędne do uzyskania poszczególnych śródrocznych i rocznych ocen klasyfikacyjnych, sformułowane w oparciu o realizowany przez nauczyciela program nauczania (§ 3 ust. 3 pkt 1 oraz § 4 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia MEN z 30 kwietnia 2007 r.). Sformułowanie wymagań polega na takim opisie czynności uczniów, aby ocena ich osiągnięć stała się możliwa.
Formułowanie wymagań edukacyjnych odbywa się zgodnie z obowiązującą podstawą programową, która wyznaczająca cele kształcenia, osiągnięcia uczniów oraz zakres treści, których realizacja pozwoli je osiągnąć. Określa ona precyzyjnie, czego szkoła jest zobowiązana nauczyć ucznia o przeciętnych uzdolnieniach na każdym etapie kształcenia.
Wymagania edukacyjne wynikają z przyjętego i realizowanego na danym przedmiocie programu nauczania.
Wymagania edukacyjne powinny być podstawą do ustalenie ocen klasyfikacyjnych dla uczniów podczas klasyfikacji śródrocznej i rocznej.
I etap edukacyjny
Klasy 1 – 3
EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
KLASA 1 - 3
RELIGIA
KLASA 1
KLASA 2
KLASA 3
JĘZYK ANGIELSKI
KLASA 1
KLASA 2
KLASA 3
EDUKACJA MUZYCZNA
KLASA 1 - 3
II etap edukacyjny
Klasy 4 – 8
JĘZYK POLSKI
KLASA 4
KLASA 5
KLASA 6
KLASA 7
KLASA 8
JĘZYK ANGIELSKI
KLASA 4
KLASA 5
KLASA 6
KLASA 7
KLASA 8
JĘZYK NIEMIECKI
KLASA 6
KLASA 7
JĘZYK HISZPAŃSKI
KLASA 7
KLASA 8
Informatyka
KLASY 4-8
HISTORIA
KLASA 4
KLASA 5
KLASA 6
KLASA 7
KLASA 8
WIEDZA O SPOŁECZEŃSTWIE
KLASA 8
MATEMATYKA
KLASA 4
KLASA 5
KLASA 6
KLASA 7
KLASA 8
FIZYKA
KLASA 7
KLASA 8
CHEMIA
KLASA 7
KLASA 8
BIOLOGIA
KLASA 5
KLASA 6
KLASA 7
KLASA 8
GEOGRAFIA
KLASA 5 - 8
PRZYRODA
KLASA 4
TECHNIKA
KLASA 4
KLASA 5
KLASA 6
MUZYKA
KLASA 4
KLASA 5
KLASA 6
KLASA 7
PLASTYKA
KLASA 4
KLASA 5
KLASA 6
KLASA 7
WYCHOWANIE FIZYCZNE
KLASA 4-8
EDUKACJA DLA BEZPIECZEŃSTWA
KLASA 8
RELIGIA
KLASA 4
KLASA 5
KLASA 6
KLASA 7
KLASA 8


